You are here

2016 жылға іс-шаралар жоспары

<--break->Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпараттандыру министрлігінің

қызметінің тиімділігін бағалау жөніндегі 2016 жылға арналған іс – шаралар жоспары

Шара

Орындау мерзімі

Жауапты орындаушылар

Аяқталу мерзімі

Ескертпе

МЕМЛЕКЕТТІК ОРГАНДАРДЫҢ АЗАМАТТАРМЕН ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУІ

(жалпы сома балының үлесу: 100 баллдан 30)

БАҒЫТЫ: МЕМЛЕКЕТТІК КӨРСЕТІЛЕТІН ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ САПАСЫ

(БЛОК бойынша баллдың үлесі: 100 баллдан 50)

  1. Өлшемі: «Халықтың көрсетілген мемлекеттік қызметтердің сапасына қанағаттануы»

      (ішкі Бағыт бойынша баллдың үлесі: 100 ден 30)

1

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің бекітілген стандарттарының (орталық мемлекеттік органдар үшін) және регламенттерінің болуы, оларды бекіту мерзімдерінің сақталуын, оларды «электрондық үкімет» веб-порталында, Министрліктің ресми интернет-ресурсында орналасуына талдау жасау

Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес

МҚДД (жинақтау),

«ЭҮ» ІКЖБ,

БАҚ РҚБ,

 АКИҚ МЖБ,

Байланыс РЖБ

 

Нормативті құқықтік актілер

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімін бекіткен күнінен кейін 3 ай ішінде

2

Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік көрсетілетін қызметтер мәселелері бойынша шағымдары мен арыздарын қарау

тоқсан сайын есептік кезеңнен кейінгі айдың 7 күніне дейін

МҚДД

 «ЭҮ» ІКЖБ,

БАҚ РҚБ,

 АКИҚ МЖБ, Байланыс РЖБ

Басшылыққа ақпарат

Шағымдардың түсу ретіне орай

3

Министрліктің интернет – ресурсындағы (веб - сайт) мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету туралы ақпаратты орналастыру

 

 

 

 

Тұрақты негізде

 «ЭҮ» ІКЖБ,

БАҚ РҚБ,

 АКИҚ МЖБ,

Байланыс РЖБ

 

Басшылыққа ақпарат

-

4

Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібі туралы мемлекеттік органмен (ведомстволық бағыныстағы мекемемен) өткізілген семинар – кеңестердің, конференциялар, инфографикалар, Министрліктің интернет – ресурсында  және өзге де іс-шаралар хабардарлығын арттыру бойынша саны

Жылына 2 рет

МҚДД

 «ЭҮ» ІКЖБ,

БАҚ РҚБ,

 АКИҚ МЖБ, Байланыс РЖБ

Басшылыққа ақпарат

-

  1. Өлшемі: «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету мерзімдерінің сақталуы»

      (ішкі Бағыт бойынша баллдың үлесі: 100 ден 15)

1

МҚДД мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы есептілік ақпаратты жолдау (мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің саны және мерзімдері бұзушылық анықталған қызметтердің саны)

Ай сайын есептік кезеңнен кейінгі айдың 5 күніне дейін

МҚДД (жинақтау),

«ЭҮ» ІКЖБ,

БАҚ РҚБ,

 АКИҚ МЖБ,

Байланыс РЖБ

Басшылыққа ақпарат

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасының ежесінің 1 Қосымшасына сәйкес

Өлшемі: «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына мемлекеттік органның ішкі бақылауының тиімділігі»

      (ішкі Бағыт бойынша баллдың үлесі: 100 ден 10)

2

Құрылымдық бөлімшелерден және «ХҚКО мониторинг» АЖ алынған мәліметтердің әрбір айырмашылық жағдайы бойынша талдау жүргізу

Тұрақты негізде

МҚДД (жинақтау),

«ЭҮ» ІКЖБ,

БАҚ РҚБ,

 АКИҚ МЖБ,

Байланыс РЖБ

Салыстырып тексеру актісі                       

-

3

МҚІМ-не мемлекеттік қызметтерді көрсету бойынша есепті ақпаратты жолдау

тоқсан сайын есептік кезеңнен кейінгі айдың 7 күніне дейін

МҚДД (жинақтау),

«ЭҮ» ІКЖБ,

БАҚ РҚБ,

 АКИҚ МЖБ,

Байланыс РЖБ

МҚІМ есеп

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасының ежесінің 1 Қосымшасына сәйкес

4

Бәсекелес ортаға беруге не сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді біріктіру жолын оңтайландыруға және оларды Тізілімнен алып тастауға мүмкін болатын мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді анықтау бойынша жұмыстарды жүргізу

тоқсан сайын есептік кезеңнен кейінгі айдың 5 күніне дейін

МҚДД (жинақтау),

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерге жауапты құрылымдық бөлімшелері

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізіліміне, мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттарына және регламенттеріне өзгерістер енгізу

 (егер бәсекелес ортаға беру мүмкін болған жағдайда немесе оңтайландыру болуы мүмкін)

 

-

Өлшем: «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету кезінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы ектеуліктерді сақтау»

(ішкі Бағыт бойынша баллдың үлесі: 100 ден 25)

1

Мемлекеттік қызметтердің стандарттары мен регламенттерінің бұзудың алдын алу бойынша іс –шаралар (мерзімдерді бұзушылық анықталған кезде, мемлекеттік көрсету қызметінің функционалдық міндетінде жататын  тәртіптік жауапкершілікке тарту)

 

 

 

 

 

Мерзімдері бұзу фактісі анықталған күнінен бастап 10 жұмыс күнінен кешіктірмей

 

 

 

 

«ЭҮ» ІКЖБ,

БАҚ РҚБ,

 АКИҚ МЖБ, Байланыс РЖБ,

МҚДД, ПБД

Басшылыққа ақпарат

Мемлекеттік қызметтердің стандарттары мен регламенттерін бұзушылығы деп:

1)Қызмет алушылардың мемлекеттік көрсетілетін қызметке негізделген шағымдары;

2)мемлекеттік қызметтердің стандарттарында көрсетілмеген құжаттарды сұратып алу;

3)мемлекеттік қызметтердің стандарттарымен ескерілген, толық құжаттар топтамасы болмаған жағдайда мемлекеттік қызметтің көрсетілуі;

4)Белгіленген мемлекеттік қызметтер көрсетудің мерзімдері бұзылғаны

Өлшемі: «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді оңтайландыру және автоматтандыру дәрежесі»

      (ішкі Бағыт бойынша баллдың үлесі: 100 ден 20)

1

Мемлекеттік қызметтердің бизнес-үдістеріне реинжинирингтеуін жүргізу 

2016 жылдың 3 тоқсаны

МҚДД (жинақтау),

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерге жауапты құрылымдық бөлімшелері

Басшылыққа ақпарат

-

 

 

Мобильді нұсқа RSS Сайт картасы